Beyoğlu Sineması yenilenen haliyle tekrar açıldı



Kısa bir süre önce kapanmanın eşiğinden dönen Beyoğlu Sineması, 28 yıllık salonunu yeniledi.

Sinemanın ortaklarından Cem Altınsaray, Midwood Istanbul Film Studio Complex'in katkılarıyla salonun açılışında, sinemanın yenileme serüvenini AA muhabirine anlattı.

Altınsaray, Beyoğlu Sineması'nın, seyircinin gelmemesi ve film piyasında olan borçlarından dolayı kapanma noktasına geldiğini söyledi.

Kısa bir süre önce sinemanın kapatılacağının duyurulduğunu aktaran
Altısaray, ''Yıllar önce burayı kuran ve bugüne kadar yaşatan insanlar, gözyaşlarıyla bir veda metni yazdı. Ben de o noktada sosyal medyada bir zincir yazdım ve bu konu üzerine bir kamuoyu oluştu. Bir anda bir kenetlenme oldu ve ben oradan aldığım bir cesaretle, uzun zamandır tanıştığım, ahbaplık ettiğim bu sinemanın yöneticileriyle bir araya geldim. Peşpeşe toplantılar yaptık. 'FilmLoverss'ın kurucusu Utku Ögetürk'ten yardım istedim ve o da benim yanımda olmaya başladı.


Beyoğlu Sineması kapanma eşiğine geldiği zamanlarda bir 'Sadakat Kart' kampanyası başlatmıştı. Bu kartla seyirci belli bri üsreyle kombine film izleme hakkına da sahip olmuştu.


Sinemanın tadilatı için planlanan 2 aylık çalışma 3 hafta gibi kısa bir süre zarfında tamamladı ve artık FilmEkimi'ne hazır. İzleyicisini bekliyor...

Bu haberin bir kısmı CNNTURK kültür sanat sayfasından alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder